Na mCloud stranicama se nalaze različiti termini koji imaju sledeće značenje:
Sve opšte odredbe su definisane Ugovorom o korišćenju usluge mCloud servisa koji mCloud zaključuje sa Korisnikom i/ili Uslovima o korišćenju servisa, objavljenim na www.mCloud.rs.
mCloud pruža osnovni nivo podrške bez naknade za sve mCloud servise. Osnovni nivo tehničke podrške uključen u cenu usluge podrazumeva brigu o samoj funkcionalnosti platforme na kojima se nalaze mCloud serveri I o kontrolnom panelu, kao i osnovnu analizu i identifikaciju problema u radu. Ovaj nivo tehničke podrške podrazumeva konsultantske usluge radnim danima od 9h – 17h putem ticketing sistema ili slanjem email-a na support@mCloud.rs
mCloud daje garancije za mCloud servise, pod jednakim uslovima za sve klijente koji koriste servis uz standardni nivo podrške. Grantujemo korišćenje redundantne mrežne, serverske i storage infrastrukture sa garantovanom dostupnošću od 99.99% na mesečnom nivou.
Pristup mreži (network connectivity) za ceo sistem je sa garantovanim minimum 99.99% na mesečnom nivou, isključujući unapred najavljene prekide radi redovnog održavanja.
Pod infrastrukturom Data Centra podrazumevamo redundantan sistem napajanja električnom energijom, sistem hlađenja i održavanje vlažnosti kao i protivpožarni sistem. Za infrastrukturne sisteme u Data Centru dajemo garanciju 99,99% mesečno da će biti funkcionalni, isključujući unapred najavljene prekide radi redovnog održavanja.
Sistem se sastoji samo od brand name opreme (Cisco, NetApp, HP, Fujitsu, APC). Sva oprema ima A/B feed za napajanje sa 99.99% dostupnošću na mesečnom nivou i koristimo 24×7 nezavisni sistem za monitoring i obaveštavanje.
mCloud se obavezuje da će hardverska infrastruktura mCloud platforme biti funkcionalna 99,99% mesečno. Ukoliko dođe do sistemskog problema na mCloud plaftormi, mCloud ne preuzima na sebe obavezu automatskog backupa sadržaja korisničkih Cloud servera. Ukoliko je korisniku neophodan backup potrebno je da zakupi prostor na mCloud backup serveru ili sam da radi lokalno na alternativnoj lokaciji.
mCloud ne odgovara za prekide u dostupnosti servisa, ako nastupe kao posledica radova mClouda na održavanju servisa ili infrastrukturi svoje mreže ili čvorišta, kao i mrežne infrastrukture dobavljača Interneta, pod uslovom da mCloud o tome obavesti Korisnika 2 dana pre nego što radovi otpočnu i da prekid ne traje duže od 6 časova neprekidno. Kada je to moguće, mCloud će planirane radove vršiti u periodu najmanjeg saobraćaja.
U slučaju da je neophodna migracija Cloud servera, mApp ili CloudDataCentar sistema zbog zamene hardvera, redovnog održavanja ili slično, mCloud će obavestiti korisnike najmanje 24 časa pre početka takve operacije. Ukoliko mCloud proceni da je neophodna urgentna migracija, kako bi zaštitili korisničke podatke na serverima, započeće ovaj proces trenutno.
mCloud garantuje da će 99,99% vremena u toku meseca, ne računajući najavljene i planirane radove, mrežna infrastruktura, kao i veza s mCloudovim dobavljačem Interneta biti funkcionalna. Ako se dogodi da dostupnost bude manja od 99,99%, izuzev u slučaju planiranog (i najavljenog) termina za održavanje, mCloud će odobriti umanjenje naknade za servis koji je bio nedostupan, u odgovarajućem iznosu:
Mesečna raspoloživost | Servis kredit |
Iznad 99,99% | Bez kredita |
Između 99,99% i 99,9% | 3% |
Između 99,9% i 99% | 10% |
Između 99% i 90% | 50% |
Ispod 90% | 100% |
U slučaju da dođe do nedostupnosti servisa usled problema na mCloud infrastrukturi mCloud ne snosi odgovornost za gubitak podataka prouzrokovan neispravnošću hardvera, osim ukoliko mCloud nije prethodno preuzeo odgovornost za brigu o rezervnim kopijama podataka. U slučaju da garancije za hardversku infrastrukturu ne budu ispunjene, mCloud će odobriti umanjenje naknade za period nedostupnosti prema servis kredit tabeli, za period trajanja prekoračenja garantovanog vremena u pružanju usluga.
Svako umanjenje iznosa naknade za izvršene usluge biće jasno naznačeno na fakturi. Umanjenja se odobravaju za period trajanja prekoračenja garantovanog vremena dostupnosti u pružanju usluga, a merenje se vrši počev od momenta kada Korisnik ili mCloudov sistem za nadgledanje i dojavljivanje prijavi grešku u vršenju neke od usluga, a završno sa momentom otklanjanja greške i uspostavljanja normalnog rada.
Umanjenje se primenjuje na zahtev korisnika koji je upućen u roku od 30 dana od trenutka prijave problema, a koji je verifikovan od strane mClouda.
Zvanični korisnički zahtev se upućuje isključivo u pisanoj – elektronskoj formi na adresu službe koja je nadležna i to:
Pomenuto vreme odziva za pitanja tehničke prirode važi za redovno stanje, kada da su infrastruktura i njeni elementi u funkcionalnom stanju. U suprotnom, rešavanju uzroka problema se pristupa u roku od maksimalno 10 minuta.
Pratite nas