Kontrolni panel

Napredni mCloud
kontrolni panel

Napredni mCloud kontrolni panel korisnicima omogućava da sve usluge automatski zakupljuju i u potpunosti upravljaju njima, bez asistencije našeg osoblja, kao i komplikovanih ili nepotrebnih administrativnih procedura. Za sve što vam treba možete računati na našu pomoć, ali ako volite sve sami da radite niko vas u tome ne ograničava jer imate sve potrebne alate za administraciju potrebnih servisa.

Korišćenjem mCloud korisničkog panela, u svakom trenutku možete:

  • izmeniti ili dodati kontakt podatake,
  • kreirati dodatne naloge za vaše kolege i saradnike i dodeliti im različite privilegije,
  • promeniti lozinku za pristup,
  • postaviti bezbednosna pravila za pristup vašem nalogu,
  • online pregledati i plaćati racune i/ili preuzeti uplatnice/predračune,
  • dodati sredstva za buduću upotrebu (za nove porudžbine ili za automatsko plaćanje računa),
  • pregledati istoriju svih email poruka koje smo vam poslali, kao i vaših dosadašnih logovanja na panel,
  • proveriti aktuelni status poručenih ili aktivnih servisa,
  • naručiti nove servise i odmah ih koristiti,
  • konfigurisati aktivne servise (povećanje ili smanjenje resursa, reboot, podešavanje parametara, upravljanje domenima i DNS rekordima i drugo).