Logik poslovna rešenja d.o.o. – softver za vođenje poslovanja

Bez obzira na delatnost i veličinu, svaki korak u poslovanju ozbiljnog preduzeća treba da bude propraćen kroz odgovarajući informacioni sistem, jer je prava informacija u pravom trenutku preduslov za uspešan posao, što je karakteristika dobrog poslovnog softvera.

Ono što Logik izdvaja od drugih jeste vrhunski kvalitet proizvoda, jak lokalni tim tehničke podrške i briga o klijentima. Na tržištu su prisutni od 2003. godine, sa preko 2400 zadovoljnih korisnika što dosta govori o kvalitetu softvera koji nude.

Logik nudi modularna rešenja, jednostavna za upotrebu i nadogradnju prema zahtevima klijenta. Rad u Cloud okruženju se podrazumeva, jer je u današnje vreme neophodno da su podaci uvek dostupni i centralizovani, čak i kada su filijale širom zemlje ili sveta.

Logik Firma

ERP ili softver za kompletnu podršku u praćenju poslovanja malih i srednjih preduzeća. Program je modularnog tipa, a osnovni paket programa Firma sastoji se od osam modula (Pomoć, Sigurnost, Partneri, Proizvodi, Dokumenti, Banka, PDV i CRM) gde svaki modul predstavlja zasebnu celinu, a sam program organizuje sve podatke na jednom mestu.

Osnovne prednosti program Logik Firma:

  • Maksimalna pouzdanost u radu
  • Ubrzanje poslovanja kroz veliki broj automatizovanih procesa
  • Mogućnost kreiranja velikog broja potrebnih izveštaja za praćenje poslovanja
  • Evidencija celokupnog poslovanja na jednom mestu
  • Jednostavnost u korišćenju softvera
  • Uvek dostupna tehnička podrška
  • Dostupnost podataka u realnom vremenu
  • Mogućnost rada na udaljenim lokacijama
  • Veliki broj modula koji podržavaju rad kompanija različitih delatnosti
  • Maksimalni kvalitet uz minimalnu investiciju.

Program poslodavcu pruža maksimalan uvid u sve vrste troškova i dobiti, pregled poslovne dokumentacije na jednom mestu, uz mogućnost kreiranja izveštaja za analizu i planiranje poslovanja. Sa stanovišta zaposlenog omogućava jednostavnije i brže obavljanje svakodnevnih poslova, veću produktivnost i smanjenje papirologije.

Na osnovu ovakvog pristupa rad je ubrzan i automatizovan, pa sistem može lako obezbediti dodatne izveštaje i analizu, a sve u cilju donošenja ispravnih i pravovremenih odluka.

Da li želite da se i sami uverite u brzinu i efikasnost funkcionisanja programa Firma?

Preuzmite probnu verziju lokalno ili poručite mServer SSD 1 konfiguraciju (sa 3GB RAM, 2CPU) besplatno na 30 dana za test, a mi ćemo sve podesiti. Licencu osnovnog paketa možete obezbediti već od 31.000 dinara bez PDV-a.

Dodatni proizvodi

Pored programa Logik Firma, u ponudi se nalaze i sledeći programi:

Logik Kasa

Kompjuterski program za praćenje rada u maloprodaji sa podrškom za fiskalne uređaje. Program je u potpunosti prilagođen svim vrstama maloprodaje i ugostiteljstva i u svakom trenutku omogućava uvid u stanje zaliha i ostvareni dnevni pazar.

Korišćenjem programa Kasa ubrzava se i olakšava rad, a u zavisnosti od toga šta korisnik želi da prati u svom poslovanju postoji mogućnost: uvida u stanje zaliha, analize prodaje i profita. Osim toga što pojednostavlja rad, program nudi maksimalnu pouzdanost i ogromnu podršku u odlučivanju.

Logik Mobi

Android aplikacija koja je optimizovana za rad na tablet i mobilnim uređajima, a prilagođena zahtevima dinamičnog terenskog rada u situacijama kada nije moguće koristiti klasične PC računare. Aplikacija omogućava korisnicima pristup i rad sa podacima iz centrale, kreiranje trebovanja na licu mesta, pregled kartice partnera, otvorenih stavki, kreditnog limita itd. Karakteristika, a samim tim i glavna prednost Logik Mobi aplikacije jeste da štedi vreme i rasterećuje komunikaciju između centrale i prodavca.

Pored aplikacije za komrcijaliste, Logik Mobi nudi rešenje za magacinsko poslovanje, a uskoro će svetlost dana ugledati i aplikacija koja menadžerima obezbeđuje mobilno izveštavanje i analize.

Logik poslovni softver predstavlja rešenje za optimizaciju i struktuiranje poslovanja na logičan način!