IP Office Contact Centar u Cloudu
Bez skupih investicija u opremu, vreme i ljudstvo koje podrazumeva in-house rešenje. Obezbedite kontinuiran rast i razvoj vaše kompanije kroz alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja.
Avaya Contact Centar u Cloud je aplikacija koja vam omogućava komunikaciju putem voice kanala, kao i proaktivno upravljanje celokupnim procesom interakcije sa korisnikom. Ovo rešenje vam dozvoljava da fleksibilno menjate broj agenata (ljudi koji komuniciraju sa klijentima) na dnevnom nivou, dok plaćate samo ono što koristite za svakog agenta mesečno. Bilo da se bavite prodajom, istraživanjem tržišta, turizmom i dr., ova aplikacija pomaže da zadatke obavite brzo, organizovano i efikasno. Avaya IPO CC Cloud aplikacija ne zavisi od infrastrukture koju trenutno imate, a jedina oprema koja vam je potrebna jeste internet konekcija, računar i naglavne slušalice.
Ključne funkcionalnosti sistema Contact Centra u Cloudu
Integrated solution – integrisano kontakt centar rešenje sa jedinstvenim redom za čekanje.
Skills-based routing – automatski usmerava poziv prema agentu koji je najkvalifikovaniji da odgovori na zahtev klijenta. Kreirajte rute na osnovu veština agenta, pozivnom broju, kanala, preferiranog jezika ili prethodnog iskustva sa konkretnim klijentom ili situacijom.
Interactive Voice Response (IVR) – ne dozvolite da klijenti čekaju u redu, pružite im pravovremene i relevante informacije o aktuelnim promocijama i događajima. Dozvolite da vaši klijenti urade neke akcije (self-service) bez aktivnog učešća agenta.
Reporting – više od 30 vrsta izveštaja pomažu vam da merite, identifikujete i pratite prilike za unapređenje poslovanja. Steknite bolji uvid u tome koliko ima propuštenih poziva, u koje vreme klijenti najčešće zovu, koliko zaposlenih vam je stvarno potrebno itd.
Call recording – omogućava da kompanije iz telefonskih interakcija izvuku dodatnu vrednost; omogućava pretragu i preslušavanje važnih interakcija koje ste snimili; pomaže u rešavanju sporova i unapređuje kvalitet rada agenata.
Ključne prednosti
- Brz povrat investicije
- Lako usklađivanje troškova sa trenutnim obimom posla
- Veća predvidljivost mesečne potrošnje i profita
- Plaćajte samo ono što koristite
- Automatsko softversko ažuriranje i nadogradnja
- ISO 27001 sertifikacija za bezbednost informacija
- Proverena infrastruktura pruža pouzdanost, visoke performanse, podršku i bezbednost podataka
- Brza i efikasna adaptacija resursa sa trenutnim promenama.
- Bez potrebe za ulaganjem u hardversku infrastrukturu
- Povećajte broj agenata samo onda kada je to potrebno.
Jednostavnije je nego što očekujte. Potrebno vam je samo:
- Računar,
- Internet konekcija (dvosmerna) sa minimalnim protokom (150 kbit/s za agentu, 200kbit/s po supervizoru),
- Statička IP adresa,
- Slušalice – neophodno ih je kupiti ukoliko se ne koristi telefon.
Takođe, nephodno je da ugovorite iznajmljivanje SIP trunka od provajdera.
VPN konekcija između klijenta i CC Cloud-a je obavezna samo u određenim slučajevima (agenti na različitim lokacijama, rad od kuće i sl.) koji bi bili predmet daljih razgovora i razumevanja klijentskih zahteva. U tom slučaju, da bi se uspostavila VPN konekcija, potrebno je da klijent ima odgovarajuću opremu (router) za pravljenje VPN tunela.
Paketi cena – Contact Centar u Cloudu
Broj korisnika | Bez ugovorne obaveze | Ugovor 1 godina | Ugovor 2 godine | Ugovor 3 godine |
---|---|---|---|---|
3-4 agenta | 65€ mesečno | 55€ mesečno | 50€ mesečno | 45€ mesečno |
5-9 agenata | 55€ mesečno | 50€ mesečno | 45€ mesečno | 40€ mesečno |
10-14 agenata | 50€ mesečno | 45€ mesečno | 40€ mesečno | 35€ mesečno |
15+ agenata | 45€ mesečno | 40€ mesečno | 35€ mesečno | na upit |
Cene su prikazane po korisniku, bez PDV-a.
Javite nam se za više informacija na prodaja@mCloud.rs.
Želite više informacija?