Na mCloud serverima se hostuju brojne aplikacije koje pružaju naši partneri. Ako se bavite razvojem ili implementacijom sofvera i imate klijente na našoj platformi, nema razloga da i vaše aplikacije ne uvrstimo u našu ponudu – javite nam se.
Poslovna rešenja naših partnera su prvenstveno namenjena malim i srednjim preduzećima koja teže da moderno i efikasno posluju, bez investicija u opremu, vreme i ljudstvo koje podrazumeva interno rešenje. Bez obzira da li vam je potreban ERP, telefonska centrala, CRM, softver za upravljanje projektima, rešenje za Contact centar ili već neka druga poslovna aplikacija, na pravom ste mestu. U nastavku izdvajamo neke od proverenih i pouzdanih aplikacija naših partnera.
ERP - Logik poslovni softver
Kompjuterski program za kompletnu podršku u praćenju poslovanja malih i srednjih preduzeća. Program organizuje celokupnu poslovnu evidenciju na jednom mestu i omogućava Vam brz i jednostavan uvid u svaki segment Vašeg poslovanja. Preko 2500 zadovoljnih korisnika, pravnih lica, dokazuje pouzdanost i sigurnost ovog poslovnog softvera. Tačnost i preciznost programa smanjuju faktor ljudske greške, što vam omogućava bolju kontrolu poslovanja.
Avaya IPO CC Cloud je rešenje za unapređenje komunikacije sa korisnicima i poslovnim partnerima, uz smanjenje troškova i povećanje broja korisnika. 24 miliona zadovoljnih korisnika širom sveta se oslanja na Avaya IPO platformu koja obezeđuje alate višekanalne komunikacije bilo kada, bilo gde i sa bilo kog uređaja. Aplikacija vam omogućava komunikaciju putem tri kanala: voice, e-mail i web chat, kao i proaktivno upravljanje celokupnim procesom interakcije sa korisnikom. Ovo rešenje pomaže da zadatke obavite brzo, organizovano i efikasno, da fleksibilno menjate broj agenata (ljudi koji komuniciraju sa klijentima) na dnevnom nivou, dok plaćate samo ono što koristite za svakog agenta mesečno. Jedina oprema koja vam je potrebna uz ovaj servis jeste internet konekcija, računar i naglavne slušalice.
Specijalizovano eCommerce rešenje prilagođeno vašem poslovanju i tržištu. U pitanju je u potpunosti integrisan i automatizovan sistem koji odgovara kako maloprodajnim tako i veleprodajnim biznisima. Razvijene su funkcionalnosti koje pokrivaju celokupan proces prodaje, od trenutka poručivanja proizvoda/usluge, plaćanja, slanja porudžbine do same isporuke krajnjem kupcu. Zahvaljujući integraciji sa preko 25 ERP poslovnih sistema, više od 20 banaka, preko 10 kurirskih službi, brojnih eksternih i marketinških servisa, platforma rešava potrebe trgovaca u najkraćem mogućem roku uz velike uštede vremena i svih ostalih resursa, što vama omogućava da svoje vreme i pažnju usmerite na dalji razvoj i širenje svog poslovanja. Korišćenjem NB SHOP platforme za online prodaju, prevazilaze se svakodnevni problemi sa kojima se trgovci susreću poput pogrešno adresiranih pošiljki, nedostatka dokumentacije, nedovoljno informacija o proizvodu/usluzi, nemogućnosti praćenja pošiljki i sl.
GCors CRM je domaća CRM aplikacija, dostupna na srpskom i engleskom jeziku. Jednostavan način korišćenja i mogućnost prilagođavanja poslovnim procesima svake kompanije, kao i povezivanje sa vašim poslovnim softverom poput Pantheona, Mailchimpa i sl, čine ovaj sofver jedinstvenim. Korišćenjem GCors CRM platforme unapredićete svoje poslovanje i samu prodaju, uspostaviti kontrolu nad procesima u firmi i, ono što je najvažnije, imaćete zadovoljne klijente. Samoj aplikaciji možete pristupiti preko bilo kog novijeg web pregledača ili korišćenjem Android aplikacije.
Pratite nas