marketing i drustvene mreze

Zanimljive statistike o marketingu i društvenim mrežama za 2014. (i 2015.)

Ivan Minić

Digital je uvek, u odnosu na druge kanale, izdvajala merljivost svega. Merljivost dobija dodatni nivo kada krenete porediti uporedive vrednosti. Tada se dolazi do zanimljivih zaključaka, a oni nas podstiču na razmišljanje i planiranje. Kako je kraj godine blizu, izvukli smo neke zanimljive statističe informacije koje se tiču kretanja na globalnom marketing tržištu sa osvrtom na 2014. godinu i pogledom u 2015.

Šta misle kupci da je najvažniji pokazatelj kredibiliteta prodavca? Koji tip sadržaja je najefikasniji? Koja je najbolja SEO taktika? Koliko ljudi veruje kom od kanala komunikacije? Koliko vremena provodimo na Facebooku u odnosu na ukupnu konzumaciju Interneta? Na ova i mnoga druga pitanja dobićete odgovor nastavku:

  • Ljudi žele da kontrolišu sadržaj koji gledaju – 86% preskače TV reklame, 44% mailova koje prime nikada ni ne otvore, 91% korisnika se odjavilo sa mailing lista na koje se prijavilo.
  • Gotovo polovina ljudi (46%) smatra da je dizajn sajta ključni faktor u određivanju kredibiliteta kompanije.
  • Internet oglašavanje će činiti oko 25% ukupnih marketing budžeta u 2015. godini
  • Video na landing stranicama povećava konverziju 86%
  • 89% mladih između 18 i 29 godina je aktivno na društvenim mrežama, a u populaciji 65+ aktivno je 43% ljudi.
  • Do 2020. očekuje se da će 85% komunikacije sa kompanijama i brendovima biti bez posredstva ljudi.
  • 70% korisnika više voli da upozna kompaniju kroz razne sadržaje nego kroz klasične oglase.
  • Iskustva i izjave korisnika su najvredniji sadržaj koji možete koristiti u content marketingu – efikasnost 89%
  • 34% kompanija sa Fortune 500 liste ima kompanijski blog.
  • 62% kompanija koristi video u svom content marketingu.
  • 53% marketara veruju da je kreiranje sadržaja najbolja SEO strategija.
  • 72% svih Internet korisnika je prisutno na društvenim mrežama.
  • 47% Amerikanaca smatra da Facebook najviše utiče na njihov izbor prilikom kupovine.
  • 91 od Fortune 100 kompanija koristi LinkedIn u potrazi sa kadrovima.
  • Prosečan korisnik mesečno provede oko 170 sati na Twitteru.
  • Google+ ima oko 359 miliona aktivnih korisnika mesečno.
  • 66% kupaca je kupilo nešto zahvaljujući e-mail kampanjama.
  • Gotovo polovina (48%) mailova biva otvoreno na mobilnim telefonima.
  • 71% korisnika pametnih telefona koriste svoj telefon za pristup društvenim mrežama.

Jos neke zanimljive informacije i statistike, kao i reference za dalje čitanje, možete pročitati u ovom članku.

1 komentar. Ostavi novi

Super statistike, za onoga ko ume da ih iskoristi. Znaci 2015 bi valjalo se baciti na proizvodnju Video materijala

Одговори

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *